Re: I740 + PC100

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 09:43:30 MET DST

"Mr.Kiwachec" wrote:

> Czy Intel 740 będzie chodził na płycie BXCel PC100?
> Ktoś może wie?
> Bo ja próbowałem zainstalować i mam tylko 16 kolorów i nic więcej.
> ZGTHX

Szczerze mówiąc odradzam taką kombinację. Sam walczyłem z i740+BXCel i
jest to mordęga.
Co prawda udało mi się to jakoś ale po wielu godzinach zmagań.
Wszystko zależy od odpowiedniej kolejności instalacji
drajwerów.(poszukaj- na liście już to opisywali )
Nastaw się od razu że za każdym razem jak padnie ci winda to operację
musisz przeprowadzać od nowa.
Praca jest niezbyt stabilna. Częste zwisy sytemu.
Dlatego jeśli mogę doradzić inne rozwiązanie (bardziej drastyczne)
dopłać ok 40 zł i kup sobie również tanią ale już na chipsetach intela
płytę ACORP. Zapewne też żadna rewelacja ale u mnie chodzi o wiele
bardziej stabilnie niż PC Chip.

Hej