Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 00:31:58 MET DST

>A dlaczego nie? Tak posrednio sugeruje reklama. Jezeli reklama skutecznie
>wylicza jakie ceny za impuls oferuje dana karta, powinna rowniez
>poinformowac o tym, ze pierwszy jest zaliczany normalnie. I nie czepial bym
>sie nawet gdyby to podano "drobnym drukiem na ostatniej stronie".
>BTW, smiejemy sie z napisow w McDonaldzie, ze podawana kawa i herbata sa
>gorace. Ale w Stanach takie ostrzezenia to standard; firma dzialajaca w
>podobny sposob jak Multinet zostalaby rozniesiona na strzepy przez
przegrane
> [...]
Chłopie, może i masz rację, możesz do upadłego kłucić się w sądzie, ale
pomyślunek jak cegła w maju. Jak sobie wyobrażasz darmowe cokolwiek od
telekomuny. Ja sobie na przykład chwalę połączenie call-back dostarczone
przez firmę, której nie podam otwartym tekstem, bo mnie nazwiecie spamerem.
Po pierwszych wyliczeniach wyszło mi, że nie będę płacił więcej niż
telekomunie - to już coś, a przy okazji mam połączenie od pierwszego razu.
Konto zacząłem używać od 1 kwietnia (tak dla jaj ;-)). Wykupiłem sobie od
razu 1200 impulsów, bo na rachunkach z telekomuny miałem miesiąc w miesiąc
trochę ponad 1100 impulsów. Pod koniec miesiąca sprawdziłem mój billing w
firmie i cóż się okazało, mimo że szalałem w interku na moje kaprawe oko dwa
razy więcej to zużyłem tylko 690 impulsów. Z telekomuną oczywiście nie
wygram, ale przynajmniej wiem, że nie będą mnie tak okrutnie oszukiwać jak
do tej pory. Póki mamy w naszym pięknym kraju monopolistę to nie ma co
liczyc na tańsze telefony - jedyne co to na lepszy poziom usług.

Acha ten jeden impuls to mógłbyś sobie darować. Łącząc się codziennie z
interkiem tracisz na tym 5.70 zł, czyli jednego hamburgera w MacDonaldzie.
Chyba na chusteczki do nosa wydajesz więcej (bo na papier toaletowy to na
pewno)

Pozdrawiam
Marcin Bójko
mailto:bojko_at_mx.supermedia.pl