Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 23:22:50 MET DST

> Przegladajac billing z tpsa bardzo sie rozczarowalem. Okazuje sie, ze
> polaczenie na numer dostepowy Callback Multinet jest taryfikowane 1
> impulsem!!! W moim przypadku (odbieram jedynie poczte, nie uzywam
> przegladarek) srednie polaczenie z internetem trwa 1,5 minuty. Dzieki
> temu
> korzystajac z oferty Multinetu, koszt mojego polaczenia z internetem
> _wzrasta_ dwukrotnie! Nigdzie w materialach informacyjnych nie ma mowy o
> tym
> impulsie. Radze uwazac na te zlodziejskie praktyki.

Jakie zlodziejskie praktyki ?! Przeciez zawsze gdzies dzwoniac placisz za
impuls. O tym wiadomo od poczatku istnienia Multinetu, ktory sprawdza sie
przy dluzszym siedzeniu na Interku.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568