Re: Karta dzwiekowa - jaka?

Autor: RRoman (romo.ka_at_home.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 19:31:36 MET DST

Vindex napisał(a) w wiadomości: <37408a19.12131699_at_news.tpnet.pl>...
<ciach>

>Zadna karta nie potrzebuje 4 glosnikow. Przy Live'ie efekt jest
>poprostu lepiej slyszalny na 4 glosnikach a kartom Aureal'a wystarcza
>do przyzwoitego dzialania 2 glosniki lub sluchawki

Przepraszam ze wcinam sie wam w rozmowe ale moze mi cos
poradzicie.
Chodzi mi mianowicie o zestawy glosnikowe do Live'a , wiem ze temat
walkowany co chwile ale...
Zestawy dedykowane do tej karty to: Cambridge Sound Works i Desktop Theater
(o ile dobrze pamietam nazwy) Jest jeszcze jeden o ktorym powiedzial mi gosc
w Makro nazywa sie PowerMax 1000 (oczywiscie nie jest on specjalnie do Live'a)
Dal mi tez ulotke z reklamy jaka mieli a pisze tam tak:

"Wzmacniacz z osmioma glosnikami - dzwiek w systemie ProLogic"
typ pracy: direct, prologic, hall, live, theater
Wspolpracuje z kazdym zrodlem dzwieku (radio, tuner,odtwarzacz CD)
Moc: 1000 Watt (PMPO) no i pilot.

Teraz pytanie:
Jak on sie ma do zestawow Creativa (o ile ktos z was mial mozliwosc go
przetestowac) wszelkie za i przeciw i jezeli juz wybrac to ktory ?

Pozdrawiam
RRoman
Roman Rosołowski
romo_at_ka.home.pl