Karta dzwiekowa - jaka?

Autor: Przekop (przekop_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 08:43:14 MET DST

Planuje zakup karty dzwiekowej. W zasadzie bedzie sluzyc wylacznie do gier.
Zastanawialem sie nad Livem i MX300 (chyba sie nie pomylilem w nazwie?). W
zasadzie wystarczy zeby karta obsugiwala 4 glosniki czysto grala i jej
standard byl obsugiwany. Nie potrzebne mi zloto na stykach, cyfrowe wyjscia,
obsluga joya, chyba nawet Wavetable. Slyszalem ze sa inne kary pracujace w
kwadrofoni. Dobrze slyszalem i jaka jest roznica cenowa? Ktore karty
uzyskuja i ktore efekty dzwiekowe sprzetowo a ktore softwarowo (chodzi mi o
przyblizone obciazenie procka)? Jaka wybrac? Dwie ktore wymienilem nie sa za
mocne?
Z gory dzieki za odp.
Przekop