Re: Karta Banshee i podgrzewanie

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 19:27:46 MET DST

Dnia 20 May 1999 13:21:50 +0200, mirekml_at_friko6.onet.pl (Mirosław
Lewandowski) napisał/a:

>Niestety nie byl to zasilacz, nie pomogl tez nowszy bios do plyty choc
>wniosl kilka usprawnien,
> tymczasowo powrocilem do i740, jest O.K.
>Z ta Banshee cos bylo nie tak, w innym komputerze robila to samo wiec
>trafila do reklamacji. (nowa na gwarancji) Poczekam jak do mnie wroci.
>W kazdym razie dzieki za zainteresowanie problemem

Dobrze Ci poradze - doplac troszke i kup Banshee Creative'a. Niedawno
znajomy pisal o powaznych problemach wlasnie z Apac'iem Banshee. Firma
dobra nigdy nie byla ale zdaje sie, ze ostatnio w ogole zeszla na...
prznajmniej z banszikami. :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl