Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 00:41:07 MET DST

> Raczysz żartować. Ustawa o ochronie danych osobowych chroni osoby prywatne
> przed takimi manewrami. Każesz się usunąć i spokój. Potem rejestrujesz tego
> Corela za pomocą dołączonej pocztówki (mam 99% pewności że nie ma osobnych
> pakietów Corel8 o specjalnej numeracji na tą okazję)
A z tymi pirackami pocztowkami to co oni robia ?

Wysylaja do centrali, rejestruja, testuja, oddaja do domow dziecka,
chyba to jakos rejestruja i pisza : Gostek1 - pocztowka 1, Gostek 2 -
pocztowka 2 i chyba sie z tego rozliczaja, tworzac pisemna dokumentacje.

Przeciez nie zabieraja tego do domu . Czy ktos zna te procedure.