Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Wojtek Jakóbczyk (w.jakobczyk_at_highway.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 16:43:11 MET DST

Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message

> Ale kazdy uczestnik takiej promocji ryzykuje, ze Stowarzyszenie
> Producentow Oprogramowania zwroci sie o podanie listy wszystkich
> klientow ktorzy kupili taki soft, oddajac pirackie programy.

Raczysz żartować. Ustawa o ochronie danych osobowych chroni osoby prywatne
przed takimi manewrami. Każesz się usunąć i spokój. Potem rejestrujesz tego
Corela za pomocą dołączonej pocztówki (mam 99% pewności że nie ma osobnych
pakietów Corel8 o specjalnej numeracji na tą okazję)

--
Wojtek
w.jakobczyk_at_highway.pl    http://www.highway.pl