IRda, USB w Pececie i w w notebooku

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 00:45:42 MET DST

Mam pytanie o dokupienie portu IRda do peceta.
Mam na plytach zlacze, ale brak portu w ofertach firm.
Gdzie to kupic i po ile. Jaka transmisja (szybkosc).

Instalowalem ostatnio klawiature na USB z ps/2 dalem przejsciowke
na usb of MS i klawiature pecet widzial, ale nic nie mozna bylo wpisywac
( w bhiosie usb byl enabled).

Czy jak juz mam ten IRda w pececie, to moge zrobic laplinka z
notebookiem i transferowac pliki ( jaka predkosc).

Czy ten IRda laczy sie z GSM Nokia 6110, klawiatura na podczerwien,
myszka ?
MS sprzedaje klawiature na podczerwien, ale w pececie jest taka duza
czerwona mysza ( chcialbym tego uniknac).
Na plycie jest jeden port IRda, czy obsluguje on i myszke i klawiature i
GSM jednoczesnie ?

Kto handluje zlaczami do USB, rozgaleznikami, na kilkanascie urzadzen ?
I jak sie podlacza monitor przez usb ?
Jacek