Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 13:08:50 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <374257B3.C8E50B5E_at_hardware.com.pl>...
>Cześć,

>Sam zobacz. Wszystko zależy od szczęścia (nie walnąła Ci żadna) oraz
>wykorzystania (sam wiesz, że można być zadowolonym i z BXCel'a).

Prawdopodobnie mialem wiec szczescie, albo Ty miales(masz) pecha ;)
A co do BXCel'a to z plyty tej moze byc zadowolony tylko skladacz
kompow.Jest malo wymagajaca i wszystko tam upchniesz, no z malymi wyjatkami.

>Tu nie chodzi o chipset. Pisałem o porównaniu dwóch kart S3. Np.
>ATrend'a i CardExpert'a (obydwie nie należą do drogich Savage). Dwie
>małe kwestie. Porównanie obrazu 2D w Windows w 1024x768 (w porównaniu z
>tą druga koszmarny rozmaz ATrend'a o wyblakłych kolorach nie wspomnę) i
>praca na wyższych od standardowych częstotliwościach AGP (trudno znaleźć
>kartę, która gubi się nawet na 75MHz, ATrend do nich należy) itd.

Ja od nich mialem tylko plyty glowne. Kiedys dawno temu uwazalem ze
wszystkie zielone plyty to badziew, jakis no name a liczyly sie te brazowe.
Jednak A-Tred mnie mile zaskoczyl - tani a dobry.
Z tego co wiem A-Trend nie ma zbyt wielkich tradycji w produkcji kart
graficznych, podobnie jak i Asus. Ale ten ostatni stara sie ostatnio byc
najlepszy we wszystkim za co sie wezmie.

>Nie chcę dyskredytować producenta. Miałem kontakt tylko z tymi dwoma
>produktami (ale po kilka egzemplarzy) i naciąłem się nieźle. O innych
>ATC nie piszę bo nie miałem.

A ja nie mialem nigdy zadnego Savage'a wiec tez nie bede sie o nich
wypowiadal.

pozdrawiam

--
winDoZo