Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 01:52:34 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <374102E0.AA0152ED_at_hardware.com.pl>...
>Cześć,

>Mniej więcej trafiłeś w sedno. Chodzi o procki z "pogranicza"
>overvclocking'u. Te które stabilizują się na większym napięciu.

Wybacz ale nie rozumiem. No bo skoro stabilizuja sie na wiekszym napieciu to
w jaki sposob bez tego wiekszego napiecia beda chodzic stabilnie na takim
Asus'ie? Ja uwazam ze jak jest niestabilny na defaultowym napieciu
to niewazne czy bedzie pracowal w ATC czy P2B i tak bedzie niestabilny.
A podniesc napiecie mozna mu przeciez i tu i tu. A moze Ty chcesz powiedziec
ze po podniesieniu mu napięcia na obu plytach o np.0,1V na ATC bedzie nadal
niestabilny a na Asus'ie stabilny?

>Szczęściarz. Piszesz każdy więc próbowałeś pewnie ponad 10. Jakbyś brał
>z różnych serii to może byś i tafił na taki z którym są kłopoty. Ale
>szacuję ich liczbę na 5-10%.

Kilka kompow juz na tym badziewiu poskladalem. Najciekawsze ze pamieci 66
ktore na Abit'cie nie chodza na 100 na BXCel'u bez problemu.

>Niestety tak właśnie jest :-( Dobrze, że dochowali się nareszcie Bios'a
>załatwiającego większość problemów z kartami ale niestety nie wszystkie.

Ja tam problemow z kartami nie zauwazylem zadnych. Moze dlatego ze zawsze
skladany byl standard, przewaznie Riva 128.
Uwazam te plyty za bardzo udany produkt OEM. Niestety jedynie do zastosowan
biurowych.

pozdrawiam

--
winDoZo