Re: BX AT dla Slot1

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 08:18:27 MET DST

Cześć,

> Oczywiscie ze tak. Ja kierowalem sie tymi samymi wzgledami. Nie mialem co
> prawda doczynienia z wieloma ATC, ale to co od nich mialem bylo bez
> zastrzezen.

Sam zobacz. Wszystko zależy od szczęścia (nie walnąła Ci żadna) oraz
wykorzystania (sam wiesz, że można być zadowolonym i z BXCel'a).

> A co do Savage'a to uwazam ze karta ta to raczej margines rynku
> kart graficznych i nie nalezy sobie nia zawracac glowy. Moze nastepne
> produkty S3 okaza sie bardziej udane zobaczymy.

Tu nie chodzi o chipset. Pisałem o porównaniu dwóch kart S3. Np.
ATrend'a i CardExpert'a (obydwie nie należą do drogich Savage). Dwie
małe kwestie. Porównanie obrazu 2D w Windows w 1024x768 (w porównaniu z
tą druga koszmarny rozmaz ATrend'a o wyblakłych kolorach nie wspomnę) i
praca na wyższych od standardowych częstotliwościach AGP (trudno znaleźć
kartę, która gubi się nawet na 75MHz, ATrend do nich należy) itd.

Nie chcę dyskredytować producenta. Miałem kontakt tylko z tymi dwoma
produktami (ale po kilka egzemplarzy) i naciąłem się nieźle. O innych
ATC nie piszę bo nie miałem.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."