Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 01:58:34 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <37410128.BED0EF50_at_hardware.com.pl>...
>Cześć,
>
>Ile razy muszę jeszcze powtórzyć, że na odpowiednim procku niemal każda
>płyta chodzi stabilnie. Jedyne dwa produkty ATC które testowałem (po
>trzy sztuki) to 6230 (na której pracuję) i nieszczęsny Savage3D. Obie są
>IMHO kiepskie ale nie wyciągam z tego wniosku o słabości wszystkich
>produktów ATrend. Wieszać się może wszystko ale jak sam porównuję te
>same konfiguracje zarówno sprzętowe jak i systemowe to mogę mieć jakieś
>porównanie. I uważam, że powinienem o tym napisać.

Oczywiscie ze tak. Ja kierowalem sie tymi samymi wzgledami. Nie mialem co
prawda doczynienia z wieloma ATC, ale to co od nich mialem bylo bez
zastrzezen. A co do Savage'a to uwazam ze karta ta to raczej margines rynku
kart graficznych i nie nalezy sobie nia zawracac glowy. Moze nastepne
produkty S3 okaza sie bardziej udane zobaczymy.

pozdrawiam

--
winDoZo