P166->225?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 08:16:43 MET DST

Mam P166MMX Box, od początku pięknie biegał na ~190 (75*2.5).
Wraz ze wzrostem wymagań programów i gierek zamierzam podkręcić go na
225 (75*3). Sprawdzałem, rusza. Zastanawiam się tylko jak długo
pociągnie. Ilu z was podkręciło ten typ o aż taką wartość a ilu padł i
po jakim czasie? Wiem, że na 190 praktycznie się nie grzał, ilekroś go
macałem, zawsze był lekko ciepły, wentylator z wbudowanym radiatorem
(przyspawanym do proca?) wspaniale spełnia swoją rolę.
Jak popychałem na 190 nie miałem obaw, teraz to już chyba nieco
przesadzona prędkość. Podkręcić i zostawić? Jak jest u was z Waszymi
procesorami typu box?