Re: YAMAHA 4416S

Autor: MW (wesmar_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 02:07:36 MET DST

monter napisał:

> A Ty jaka masz, bo przymierzam sie do kupienia. W pracy mamy Yamahy 4416
> i 426, ta wolniejsza jest niepewna, czasem zrzuca tracki z trzaskami
> (pojedyncze albo caly track jest jednym wscieklym trzaskiem)
> 4416 jest lepsza ale do idealu jej jednak daleko...chyba ze znaczenie
> tez ma sterownik SCSI (mamy Adapteca)
> Slyszalem dobre opinie o Teac'ach i Plextor'ach...

IMHO to pytanie jest nie do konca wlasciwie postawione, istnieje sporo nagrywarek
ktore dobrze Ci posluza, ale nawet najlepsza z nich skopie ci mase plyt gdy bedziesz
miec "wariacko" ustawiony soft. Kiedys odwiedzilem znajomego, ktory mial "problemy"
z oproznieniem bufora z powodu... kreatora konserwacji systemu :-)
To skrajny przypadek, owszem bywa sprzet ewidentnie skopany (sam mialem np.
szajsunga 24x) ale chyba nie docenia sie softu, (IMHO to powod więcej niż 50%
skopanych plyt).
Ja mialem przyjemnosc z Phillipsem 2600, 3600 i Mitsumi 4801 (ostatnio).

MW