YAMAHA CRW4416E- (IDE) długie

Autor: Ryszard Olszewski (rysiek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 23:05:48 MET DST

    Cześć...
Bardzo proszę o pomoc!
Jestem zrozpaczony.
Kupiłem właśnie nagrywarkę jak w temacie:
Zainstalowałem oprogramowanie (WinOnCD 3.6 i PackedCD) które otrzymałem z
nagrywarką i pojawił się problem!
Nagrywanie "pakietowe" - miodzio:)), ale poza tym nic:((
Zupełnie NIC nie daje się nagrać w WinOnCD!
Włożyłem do nagrywarki płytkę RW - (najtańszy sposób do nauki nagrywania);)
i uruchomiłem Wizard'a WinOnCD, opisany jako najprostszy sposób nauki tego
programu. Ale niestety już na etapie symulacji zapisu zawsze zawiesza
komputer, niezależnie od tego jakiego rodzaju dane i jakiego sposobu
nagrywania używam:(. Wygląda to tak:
Lampka Read/Write pomruga kilka razy i koniec, mimo że bufor jest cały czas
pełny to komputer się zawiesza (lampka HDD świeci cały czas i komputer na
nic nie reaguje)
Teraz najważniejsze, konfiguracja :
na pierwszym kanale IDE samotnie jest HDD (IBM 10,1GB - 3 dyski logiczne)
na drugim kanale jako Master podłączyłem nagrywarkę która pracuje w PIO4 i
CD "TEC32x" jako Slave PIO3
Reszta to Asus RivaTNT,
Celeron 300A_at_338
128MB Ram