Re: YAMAHA CRW4416E- (IDE) długie

Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_alpha.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 23:37:28 MET DST

Paweł Socha napisał(a) w wiadomości: <374257DC.54BD592A_at_izomar.com>...
>Pierwwze co rob wypadkach jak Ci cos przestaje dzialac to przywroc normalna
>czestotliwosc procesora. Sam sie o tym dobitnie przekonalem wczoraj w nocy
jak
>przez 3 godziny meczylem sie z konfiguracja kompa (sklad podobny jak twoj,
tyle
>ze plyta to ABIT BX6 2), a potaktowanie celka normalnie na 300 zalatwilo
>sprawe.
>
>Pawel

eeeee. fanzolisz.
Ja mam praktycznie identyczna konfiguracje i HP 8100.
Ten sam CD, TNT ASUS itp.
Tez uzywam WinOn bo jest bardzo dobry.

Sprawa jest dziwna.
Najprosciej, to niech idzie do kumpla ze zlomem i tam przetestuje
czy czasem CDR nie jest zwalony.

Pozatym ja mam Teac na mastera i oba napedy twardo na PIO 4.
Ponadto wylaczylem IDE Block mode dla HD.