Re: YAMAHA CRW4416E- (IDE) długie

Autor: Mirosław Lewandowski (mirekml_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 12:32:52 MET DST

To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.
--------------C56DE1913CDEBFE3C68EFC74

Ryszard Olszewski napisał(a):

> Cześć...
> Bardzo proszę o pomoc!
> Jestem zrozpaczony.
> Kupiłem właśnie nagrywarkę jak w temacie:
> Zainstalowałem oprogramowanie (WinOnCD 3.6 i PackedCD) które otrzymałem z
> nagrywarkš i pojawił się problem!
> Nagrywanie "pakietowe" - miodzio:)), ale poza tym nic:((
> Zupełnie NIC nie daje się nagrać w WinOnCD!
> Włożyłem do nagrywarki płytkę RW - (najtańszy sposób do nauki nagrywania);)
> i uruchomiłem Wizard'a WinOnCD, opisany jako najprostszy sposób nauki tego
> programu. Ale niestety już na etapie symulacji zapisu zawsze zawiesza
> [...]

Posiadam nagrywarkę Mitsumi i miałem ten sam problem. Wszystko było O.K do
momentu gdy w kompie była tylko nagrywarka i HDD. Gdy zainstalowałem CD-Roma
objawy jak u Ciebie i dużo zmarnowanych płyt. Pracowałem nad tym długo, aż
zmieniłem program WinOnCD na Nero. Wszystkie niedomagania ustšpiły.Według mnie
to WinOnCD ma problemy ze współpracš gdy w systemie jest kombinacja nagrywarka
+CDROM. U mnie wszystkie problemy się skończyły po zmianie softu do nagrywania.

ML.

--------------C56DE1913CDEBFE3C68EFC74

begin:vcard
n:Lewandowski;Mirosław
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mirekml_at_friko6.onet.pl
fn:Mirek
end:vcard

--------------C56DE1913CDEBFE3C68EFC74--

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/