Re: BX AT dla Slot1

Autor: bobo (bogdan_radzyminski_at_zelmer.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:36:14 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

> Z trzech jedna padła po dwóch dniach. Niestabilnie działa na 75 i 83MHz
> (najnowszy Bios), dwa procesory Celeron dotychczas chodzące na 100MHz na
> 2.0V na Abitach nie działały (jeden ruszył na 2.2V drugi w ogóle).
> Czasami nie startuje bez dodatkowego resetu (75MHz). ... Mało Ci?
> Poznałem je doskonale. Najpierw myślałem, że jeden egzemplarz jest
> walnięty ale wszystkie trzy zachowują się tak samo (jeden po wymianie
> gwarancyjnej). Więcej nie zaryzykuję z A-Trend'em (mają jeszcze w
> ofercie chyba najgorszą kartę Savage3D jaką testowałem).

Akurat ja jestem po drugiej stronie barykady mam ATC6230 i Calerona 333_at_416.
Od 4 miesięcy chodzi bez problemów praktycznie zero zwisów. Działała tak
nawet ze starym biosem 1002. Nie wiem może to jakaś beznadziejna seria płyt
tak
zniechęciła Krisa do nich. Moje zdanie jest diametralnie inne. Syn gra na
niej ok 4 godz dziennie często w sieci z sąsiadem więc na pewno jest
sprawdzona.
Może ustępuje wydajnością jedynie dobrym płytom (ASUS, ABIT), ale ja mam
swoje zdanie ( dla mnie liczy się stabilność) poza tym za nic nie oddam
swojej obudowy AT ( przyzwyczajenie robi swoje) .
Acha poprzednio także miałem ATRENDA (6130) też był OK i chodzi bardzo
dobrze do tej pory.