Re: BX AT dla Slot1

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 08:19:02 MET DST

Cześć,

> Musze wystopic w obronie plyt A-Trend'a. Na jakiej podstawie twierdzisz ze
> to chlam? Obecnie mam A-Bit'a, ale wczesniej mialem A-Trenda'a na LX i
> uwazam ze to wypal-plyta. Prosze o uscislenie.

Z trzech jedna padła po dwóch dniach. Niestabilnie działa na 75 i 83MHz
(najnowszy Bios), dwa procesory Celeron dotychczas chodzące na 100MHz na
2.0V na Abitach nie działały (jeden ruszył na 2.2V drugi w ogóle).
Czasami nie startuje bez dodatkowego resetu (75MHz). ... Mało Ci?
Poznałem je doskonale. Najpierw myślałem, że jeden egzemplarz jest
walnięty ale wszystkie trzy zachowują się tak samo (jeden po wymianie
gwarancyjnej). Więcej nie zaryzykuję z A-Trend'em (mają jeszcze w
ofercie chyba najgorszą kartę Savage3D jaką testowałem).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."