Re: 1 dlugi i 3 krotkie piski - co oznaczaja?

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:32:50 MET DST

On Sat, 15 May 1999 23:15:37 +0200, "CACHE" <klr_at_friko.onet.pl> wrote:

>j/w
>cache

Jeżeli BIOS Award to oznacza niemożliwość zainicjalizowania karty
graficznej. Czyli albo padnięta karta , albo BIOS. Jeżeli padnięty
jest BIOS to możliwe że ocalał bootblock a wtedy da się uruchomić
komputer ale tylko z kartą grafiki na szynie ISA . Komp trzeba
wystartowac z dyskietki na której będzie system , program zapisujący
BIOS i odpowiednia wersja tegoż. Po wystartowaniu od razu wgrać BIOS
bo więcej może się nie dać uruchomić. Ja sam to ćwiczyłem niedawno z
płytą FIC VA503+. Ostatnio pokazała się cała seria tych płyt z
padniętymi biosami i nie miało to nic wspólnego z wirusem CIH.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Duda.