Re: BX AT dla Slot1

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 09:51:46 MET DST

Cześć,

> Akurat ja jestem po drugiej stronie barykady mam ATC6230 i Calerona 333_at_416.

Jestem po tej samej stronie. Też mam 6230 + CA333.

> Od 4 miesięcy chodzi bez problemów praktycznie zero zwisów.

Pamiętaj, że egzemplarze procesorów się potrafią różnić a łatwo mi
dowieść, że łatwiej podkręcić Celerony na np. Abit'ach (i bynajmniej nie
chodzi mi o ułatwienie zmiany napięcia).

> Działała tak nawet ze starym biosem 1002. Nie wiem może to jakaś beznadziejna seria płyt tak zniechęciła Krisa do nich.

Nawet jeśli to beznadziejna seria (nie wierzą w to) to jak można mieć
dobre zdanie o produkcie, który ma taki rozrzut. Chyba popierasz.

> Moje zdanie jest diametralnie inne. Syn gra na niej ok 4 godz dziennie często w sieci z sąsiadem więc na pewno jest sprawdzona.

To o niczym nie świadczy. Ja na niej pracuję i to znacznie więcej.
Oczywiście działa ale w porównaniu do kilku innych mam o nich
nienajlepsze zdanie.

> Może ustępuje wydajnością jedynie dobrym płytom (ASUS, ABIT), ale ja mam
> swoje zdanie ( dla mnie liczy się stabilność) poza tym za nic nie oddam
> swojej obudowy AT ( przyzwyczajenie robi swoje) .

Uważasz, że Asus nie jest stabilny. Mam również Asus'a P2B-B do obudowy
AT. Różnica jest spora. Niestety w cenie też. Ale przynajmniej wiem co
tracę.

> Acha poprzednio także miałem ATRENDA (6130) też był OK i chodzi bardzo dobrze do tej pory.

Po pierwsze nie wiem czy miałeś okazję porównać z lepszymi. Po drugie
jak działa a jesteś zadowolony to nie ma o czym mówić. Jeśli natomiast
ktoś nosi się z zamiarem kupna to trzeba być znacznie ostrożniejszym.
Wyobraź sobie, że ktoś kupi słabszego do podkręcania Celerona lub trafi
na egzemplarz płyty, który mu walnie za tydzień ... Rozumiesz o co mi
chodzi? Generalnie jak ktoś kupuję nową płytę to sugeruję zawsze ATX
nawet jak trzeba wymienić obudowę. Nie jest to wcale taka kosztowna
operacja a masz większy wybór lepszych płyt o ilości slotów nie wspomnę.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."