Re: Voodoo 3 & magistrala - HELP

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 08:13:33 MET DST

Cześć !!!
Ja mam Voodoo 3 2000 (podkręcone na 175 Mhz) i Celerona 300A podkręconego na
464Mhz.
Chodzi to b.dobrze i nie miałem żadnych problemów.

PS. Spróbuj sciągnąć przedostatnie sterowniki do V3 (byle nie te najnowsze).
Porównywałem najnowsze sterowniki z troszeczkę starszymi i muszę przyznać że
zamiast wzrostu wydajności jest spadek wydajności.
Więcej informacji i moje testy porównawcze w Q2 na stronie
www.benchmark.ceti.pl

Pozdrawiam

/// Kaszpir ///

Amigo <amigo_at_promail.pl> wrote in message
> Cze
>
> Kupilem sobie wlasnie Voodoo 3 w wersji 3000 zastepujac jednoszesnie moja
> stara wysluzona RIVE w slocie AGP. Postanowilem podczas wkladania Voodoo
do
> komputera zrobic 'porzadek' i przelozylem modem z PCI4 do PCI1 i SB64 z
ISA3