Re: Eudora Pro a ustawienia okien - Pomocy!

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 00:20:43 MET DST

Polecam programik do e-mail CALYPSO 2,4 - bardzo fany prosty,
wszystkie inf. zapisuje w jednym pliku box, i kiedy pozniej
przinstalowujesz program to tylko przegrywasz plik i masz nadal
wszystkie inf. dotyczace skrzynek i wiadomosci.

Kiedys korzystale z Eudory 4.0 ale ten programik jest o niebo
sprawniejszy !
Instalacja Calypso zajmuje 3,4 MB.