Eudora Pro a ustawienia okien - Pomocy!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 17:02:43 MET DST

Witam!
Mam problem z Edzia Pro 4.02 demo - mianowicie chodzi o ustawienia
okna tekstu wiadomosci, a konkretnie o proporcje podzialu miejsca
pomiedzy tekst maila a liste wiadomosci w mailboxie. W Eudorze Light
przyzwyczajony bylem do tego, ze lista zajmowala caly ekran (poza
okienkiem mailboxow), a tekst wyswietlal sie po kliknieciu na
wiadomosci. Podobnie chcialem ustawic sobie w E.Pro i... bryndza. Co
bym nie zrobil, program nie pozwala calkowicie usunac z pola widzenia
(zminimalizowac) okna wiadomosci, malo tego! Po zmianie proporcji
pomiedzy lista maili a oknem tresci wraca do ustawien "fabrycznych",
przy czym nie ma reguly - czasem mu sie "odwidzi" i zrobi to, com mu
kazal, by przy nastepnym uruchomieniu wrocic do [defaults]. Dodam, ze
mieszalem juz we wszystkich chyba ustawieniach, i dalej nic.

Eudora Pro poleciala juz z mojego dysku poganiana licznymi kurwami
:-), Ale bardzo bede wdzieczny za podsuniecie mi rozwiazania tego
problemu - niestety, mozliwosci Lekkiej Edzi powoli przestaja mi
wystarczac, a jako alternatywe dla E.Pro mam tylko Becky!, ktora w
ciagu doby testowania doprowadzila mnie do szalu wiecej razy, niz
E.Light przez dwa lata uzytkowania :-)) :-(((

Za wszelka pomoc bede very wdzieczny :-)
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--