Re: Eudora Pro a ustawienia okien - Pomocy!

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 00:44:06 MET DST

>Polecam programik do e-mail CALYPSO 2,4 - bardzo fany prosty,
>wszystkie inf. zapisuje w jednym pliku box, i kiedy pozniej
>przinstalowujesz program to tylko przegrywasz plik i masz nadal
>wszystkie inf. dotyczace skrzynek i wiadomosci.

Tez slyszalem o Calypso. Pisal mi o nim uzytkownik, ktory go porzucil na
rzecz The_Bat. W TB maile nie sa w jednym pliku, ale w jednym katalogu -- to
nawet wygodniejsze bo bardziej elastyczne. Oczywiscie nieograniczona ilosc
skrzynek POP3, swietne filtry, tzw. makra, obsluga threadingu, PGP,
slowników pisowni zarowno wlasnych jak i tych z Office 9x, wersja polska
(albo czeska, bulgarska, wegierska, ukrainska, rosyjska, litewska,
niemiecka, angielska, francuska, portugalska, hiszpanska, holenderska jesli
wolicie -- zmiana w locie) i mnóstwo innych swietnych funkcji... Oczywiscie
jest pelna obsluga ISO-8859-2 (i wielu innych charsetów, ze szczególnym
naciskiem na cyrylice). Wiecej info -- na priva.

Polecam: http://www.ritlabs.com/the_bat

A! I co najwazniejsze -- program stale rozwijany. Ostatnio co kilkanascie
dni pojawia sie nowa beta... Istnieje grupa dyskusyjna o TB, przy czym, mimo
ze nieoficjalna, jest czytana przez autorów TB -- Stefa i Maxa (czasem
zabieraja glos, pomagaja, sluchaja zyczen itp.)

>Kiedys korzystale z Eudory 4.0 ale ten programik jest o niebo
>sprawniejszy !
>Instalacja Calypso zajmuje 3,4 MB.

TB zajmuje.... juz sprawdzam... Pelna (wraz z tzw. language packiem,
bibliotekami do obslugi PGP i slownikami brytyjskim, amerykanskim i
niemieckim) 4,4 MB. Po okrojeniu o biblioteki do obslugi PGP i dodatki z
language packa (ten instaluje sie oddzielnie) - ~1,4 - 1,6 MB.

Pozdrawiam,

--
Krzysztof J. Trybowski
trybik_at_czasnaeb.pl / trybik_at_darmo.alter.pl