K6-2 350, a Windows

Autor: Piotr Wieczorek (piotrwie_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 18:35:24 MET DST

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów słyszał o konflikcie Windows'a 98 (może 95 też), z
procesorem AMD K6-2 350? Podobno bez patch'a ani rusz, a Win 2000 nie dał
się w ogóle odpalić. Nie eksperymentowałem osobiście, ale słyszałem, że
tylko ta seria (350) ma takie problemy wynikające z błędów konstrukcyjnych.
Bardzo proszę o wszelkie info, bo w najbliższym czasie planuję zakup. Z grup
innych niż elektronika proszę wysłać kopie wiadomości _na_priv_, bo ich nie
prenumeruję.
Pozdrawiam
Piotrek
piotrwie_at_kki.net.pl