Jaka to p造ta pod Pentium

Autor: Hagi (machuraj_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 18:32:47 MET DST

Z koniecznosci kupilem plyte, niestety nie wiem za bardzo jakiego producenta
Moze ma ktos podobna:
3 zlacza PCI
4 zlacza ISA
4 x SIMM PS/2
1 x DIMM
Chipset VX
Socket 7
Bios Award
Brak cache L2 na plycie (jest zlacze)
Oblsugiwane proce do 200 MHZ, Pentium (rowniez P55c - pisze instrukcja,
jednak nie wiem za bardzo jak z napieciami zasilajacymi), Cyrix 6x86, K5
Wbudowane kontrolery HDD, FDD, porty szeregowe i rownolegly
Zlacze PS/2 i DIN na klawiature
Format Baby-AT
Wedlug instrukcji max. czest. plyty to 66 Mhz, wedlug oznaczen na plycie
rowniez 75 Mhz
Zlacze USB (na plycie)

Wyglad: obok gniazda na proc jest VRM (tzn. zlacze), kolo ktorego w rogu
plyty bateryjka, a kolo niej dosc duzy radiator
BIOS umieszczony miedzy zlaczem ISA i PCI

Okladka instrukcji - u gory na niebieskim tle bialy napisa user's manual.
Ponizej zdjecie plyty, na nim kolorowy napis PCI Bus and Isa Bus Pentium
Mainboard
Pod tym napisem na niebiesko: With PCI IDE & Multi I/O
Pod zdjeciem plyty, fotka (IMHO) modulu cacheu
Na samym spodzie niebieski pasek

Zworki miedzy innymi:
HP 7 - napiecie modulu DIMM
Jp10 i JP11 - wybor predkosci taktowania plyty
Jp 12 i JP 13 - mnoznik

Byc moze jest to jakas plyta "bezfirmowa", ale kazde info sie przyda. Z gory
dzieki. Pozdrawiam.

--
                  Hagi
e-mail: machuraj_at_friko3.onet.pl