Re: K6-2 350, a Windows

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 10:23:53 MET DST

> Moze i jak zloto tyle ze duzooooooo wolniej niz win95 (pod 98 Unreal ledwo
> chodzil przy 64 ramu a w 95 ani jednego klatkowania:))))),

Ale bajki opowiadasz. Mam 64MB Ramu, K6-2 @350, Banshee
i Unreal z W98 chodzi jak złoto w 800x600.
W 1024x768 też da się grać ale wolniejszy timerefresch troche mi
przeszkadza.
Co do dogrywania się to odkąd zmieniłem dysk na 8GB UDMA/2 przestało
dramatycznie zwalniać przy swapowaniu z HDD.

> a uruchamia sie
> tyle czasu co NT 4:((((

Następna bajka.
Jak masz zainstalowane oprogramowanie antywirusowe i inne śmieci w
autostarcie
na pofragmętowanym dysku to się nie dziwie, że uruchamia się długo.
Porównaj start z "czystym" W98 i równie czyściutkim W95 a zobaczysz, że W98
może nawet uruchomić sie szybciej.

>- oczywiscie to wina systemu a nie procka,

Najłatwiej wszystko zrzucić na system Microsoftu (i zortrixa) ;-)))

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\