Re: K6-2 350, a Windows

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sat 15 May 1999 - 23:57:14 MET DST

Piotr Wieczorek wrote in message ...
>Witam!
>Czy ktoś z Grupowiczów słyszał o konflikcie Windows'a 98 (może 95 też), z
>procesorem AMD K6-2 350? Podobno bez patch'a ani rusz, a Win 2000 nie dał
>się w ogóle odpalić. Nie eksperymentowałem osobiście, ale słyszałem, że
>tylko ta seria (350) ma takie problemy wynikające z błędów konstrukcyjnych.
>Bardzo proszę o wszelkie info, bo w najbliższym czasie planuję zakup. Z
grup
>innych niż elektronika proszę wysłać kopie wiadomości _na_priv_, bo ich nie
>prenumeruję.

K6-2 350MHz i szybsze mają problemy z Win95. Win98 działa poprawnie bez
żadnych patchy, tak samo WinNT 4.0, więc Win2000 powinno nie mieć żadnych
bugów.

Mam K6-2/350 na Win98 i chodzi jak złoto, więc kupuj i się nie przejmuj. Ale
może lepiej K6-3? I kup dobrą płytę! Nie oszczędzaj, bo potem duuużo wydasz
na psychiatrę!

Powodzenia!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists