Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 11:59:30 MET DST

Hi,

Vindex wrote:

> Czyli np. NT? Bo zgodnie z Twoja metoda rozumowania NT 4.0 to gole NT
> bez service packow

Czemu? NT można spokojnie zamówić w wersji z od razu wbudowanym
SP3. Zresztą masz poniekąd rację, bo do NT bez SP3 nie zamontujesz
karty AGP nijak - z SP3 lub nowszym jak najbardziej.

> Zapedziles sie. AGP jest obslugiwane od OSR 2 + usbpack (czyli 2.1).
> 2.5 to 2.1 + IE4

OK. Mea culpa.

> Problem moze byc wszedzie - lacznie z W98 i NT 4.0 +sp3

Nie spotkałem się jeszcze z kartą AGP, która by się nie uruchomiła
w NT4 SP3.

> Wychodzisz z blednego zalozenia ze nowicjusze czytaja grupe przed
> zgloszeniem problemu.

To ich problem a nie mój.

> Co to znaczy "przecietne wsparcie"? I zastanow sie dobrze zanim
> odpowiesz ...

O ile mi wiadomo Gravis już się nie zajmuje kartami dźwiękowymi.
Może i support techniczny jeszcze trzymają, ale nowego Gravisa
już chyba się nie kupi. Drivery też pisze ktoś zupełnie inny.

> Ty chyba piszesz o jakiejs innej karcie :) Gravis PNP pojawil sie
> ponad 3 lata temu wiec pisanie o "za pozno" nie ma tu zadnego sensu

Czemu? W czasach kiedy się pojawił standarem stał się już Sound
Blaster 16 i kompatybilne. PnP miał szanse niedługo po oryginalnym
Gravisie, kiedy rynek SB (kruchy zresztą) się zachwiał, a wszyscy
kupowali Gravisa. Te 3 lata temu w zasadzie nie było już alternatywy
dla SB-podobnych. Dopiero teraz znów się to zmienia.

--
Pozdrowienia,