Re: AMD i jego 3DNow

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 03:14:33 MET DST

On Sat, 15 May 1999 11:59:30 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,
<ciach>
>Czemu? NT można spokojnie zamówić w wersji z od razu wbudowanym
>SP3.

A OSR 2 niby nie mozesz zamowic? :)

> Zresztą masz poniekąd rację, bo do NT bez SP3 nie zamontujesz
>karty AGP nijak - z SP3 lub nowszym jak najbardziej.

Chodzilo mi tylko o niezawezanie. W95 to nie tylko wersja 950

<ciach>
>Nie spotkałem się jeszcze z kartą AGP, która by się nie uruchomiła
>w NT4 SP3.

Bo z gory zakladasz ze to tylko kwestia systemu :) Sproboj uruchomic
starszego Viper'a 550 na Asus'ie P2L97 :) A problemy na NT sa z
wieloma kartami - np. na RAGE GL. Kwestia sterownikow

<ciach>
>To ich problem a nie mój.

Ale zalozenie Twoje :)

<ciach>
>O ile mi wiadomo Gravis już się nie zajmuje kartami dźwiękowymi.

Dobrze Ci wiadomo

>Może i support techniczny jeszcze trzymają, ale nowego Gravisa
>już chyba się nie kupi.

Nie bedzie nowego Gravis'a a PNP nie sa juz dostepne w sklepach

> Drivery też pisze ktoś zupełnie inny.

Drivery pisza pasjonaci

<ciach>
>Czemu? W czasach kiedy się pojawił standarem stał się już Sound
>Blaster 16 i kompatybilne. PnP miał szanse niedługo po oryginalnym
>Gravisie, kiedy rynek SB (kruchy zresztą) się zachwiał, a wszyscy
>kupowali Gravisa. Te 3 lata temu w zasadzie nie było już alternatywy
>dla SB-podobnych. Dopiero teraz znów się to zmienia.

Alternatywa zawsze byla - wszystko zalezalo od tego do czego sie
uzywalo karty dzwiekowej. Gravisy zawsze wyprzedzaly technologicznie
karty Creative'a - ale klopoty z emulacja SB i dosc dziwna polityka
Gravisa zadecydowala o jego niepowodzeniu

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl