Re: Celeron pod WinNT Serwer ?

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 08:30:46 MET DST

>Jak sadzicie - czy w drodze optymalizacji kosztow jest sensowne
>kupowanie serwera z Celeronem (np. 466MHz PPGA) zamiast np. Pentium
>II/400MHz 512kB kaszy? Taki Celeron w swietle ostatnich badan powinien
>byc szybszy od takiego jak wyzej Pentiuma - bo przy tym samym zegarze
>wydajnosc Celeronka nowego typu jest chyba tylko kilka procent
gorsza...
> Pytam, bo chodzi mi o serwer WinNT- a ten moze miec wiekszy apetyt na
>kasze niz zwykle aplikacje - z drugiej strony jak wiadomo kasza w
>Celeronie jest taktowana z pelna predkoscia zegara...

Chodzi wolniej przy tym samym zegarze - lepiej PII pod NT, linux i inne
wielozadaniowe, ale z drugiej strony dajesz +66MHz to już coś ;)
prędkość może być zbliżona, czasami wolniejsza, czasami szybsza (jak
mało procesów). Nie wiem jaka płyta, ale jak by poszedł na 75 to na
pewno, tylko takiiieeee grzanie, bo to będzie mieć 530MHz (jak
pójdzie: )

A propos puszczał ktoś te szybsze celki na 75 lub 83 ? Jak chodzą ?

Disk

Disk