Re: CD-ROM Philips i szumy w sluchawkach

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 09:37:02 MET DST

>Kupilem jakis czas temu naped CD Philips x32. Niestety, draznia mnie
>troche szumy w gniezdzie sluchawkowym. Glosnosc jest ustawiona na min,
>podlaczone jest zasilanie, sluchawki na uszach - i po wlozeniu wtyczki
>sluchawek do gniazdka slychac, ze pojawia sie szum. Sprawdzalem to na
>kilku innych napedach i na zadnym w takiej samej sytuacji nie bylo
>slychac nic. W serwisie powiedziano mi, ze nie ma zadnych szumow (ale
ja
>to naprawde slysze!). Czy mam upierac sie, zeby mi to naprawili, czy
> [...]

No wiem, to prawdopodobnie jest głos pracy twojego kompa. Po prostu
zakłócenia elektryczne - masz dobrze uziemioną maszynę ? Jak tak to
spróbuj na chwilę poodpinać wszyskie kable od CD i póścić muzykę. Jak
mniej lub w ogóle szumi to już wiesz. Jak nie to pozostał kable
zasialania, ale jego nie odpinaj ... ;)

Disk