Re: Zoltrix again

Autor: ZED (zednews_at_free.net.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 10:18:27 MET DST

Hej!

phenomen <phenomen_at_kki.net.pl> wrote in message

> ok, ale to nie ma zadnego znaczenia :)
> irq ustawialem wszystkie jakie sie da.... on po prostu linii nie
> widzi.... a przy probie laczenia glosno "mlaska" ;)

1. Spróbuj przelozyc do innego slotu, jak pomoze to OK
2. Jak powyzsze nie pomoze, to spróbuj wyciagnac na chwile
kabelek z gniazdka ''Line'' modemu. Jak to _pomoze_, to wypierdziel
ten modem, tudziez oddaj sprzedawcy, bo jest zwalony.
3. Jak 2 nie pomoze, to idz do kumpla, który ma porzadny sprzet
(to znaczy sie dobra plyta i proc. Intela + bezproblemowe podzespoly)
Jak u niego wszystko bedzie OK, to masz problem. ;-)
Mi kiedys taki modem nie chcial chodzic w moim kompie.
 W kazdym innym bylo OK.

--
Pozdrawiam
ZED