Re: Karta dzwiekowa - jaka?

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 01:44:55 MET DST

On Tue, 18 May 1999 23:51:12 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

<ciach>
>Już się za Tobą stęskniliśmy. ;)

Tak szybko? :) BTW - a gdzie obiecany artykul? :))

<ciach>
>Hmmm... eeee... Covoxa?

Gdybym nie znal Twojej niecheci do emoticonow to moglbym pomyslec ze
naprawde tak myslisz :)))

<ciach>
>To ciekawie! I daje sobie radę z wszystkimi przekształceniami w czasie
>rzeczywistym? Czyli ten DSP E-mu nie jest wcale taki zły...

A czemu mialby byc zly? Wydajnosc ma tego samego rzedu co Vortex 2 a
biorac pod uwage fakt ze EAX 2.0 ma troche mniejsze mozliwosci niz A3D
2.0 to nie widze w tym nic dziwnego

<ciach>
>Dziękuję za uściślenie. Chodziło mi po prostu o to, że w porównaniu z
>kartami opartymi na Vortexach np. SBLive znacznie lepiej brzmi na WIĘCEJ
>niż dwóch głośnikach.

Slusznie :) Czyli mamy konsensus :)

Pozdrowienia

Vindex