Jak naprawic BIOS?

Autor: TimeC (timecrash_at_NOSPAMbigfoot.com)
Data: Tue 11 May 1999 - 20:26:17 MET DST

Zrobilem cos bardzo niemadrego i przyszlo mi za to zaplacic.
Otoz zachcialo mi sie upgradowac BIOS w mojej plycie Intel430VX,
sciaglem jak mniemalem odpowiednia wersje biosu ze strony producenta.
Uzylem programu awdflash.exe i upgradowalem robiac uprzednio backup
starego biosu na wszelki wypadek. Zresetowalem komputer i tyle widzialem
go dzialajacym.... zaraz po starcie obraz czarny a z speakera pipipipipipi
bez konca. Chcialem zaladowac stary bios, ale niby jak? skoro komputer
sie nie chce juz odpalic. Zadzwonilem do serwisu i powiedzialem ze
mi wirus skasowal bios :) i dowiedzialem sie ze naprawa tego biosu
bedzie mnie kosztowala 2tyg. czekania na wyslana plyte gl. bog wie
gdzie oraz 70zl. 70 zl za glupie nagranie biosu???? to 50% ceny samej
plyty glownej, na glowe upadli? I tutaj zwracam sie do szanownych
grupowiczow czy ktos moze mi poradzic jak powrocic do starego biosu
ktory mam na dyskietce nagrany? Czy jest jakas mozliwosc? A moze
ktos sie nademna zlituje a mieszka w okolicach Katowic, Bielska-Bialej
lub w Krakowie i ma nagrywarke epromow? i nagra mi ten bios?

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc, jesli ktos mi odpowie to najlepiej
na email, ale jesli na grupe tez to sie nie pogniewam :)

Acha, posiadam jeszcze plyte Intel430FX i dzieki niej moge jeszcze
cos posylac przez internet :) Jak myslicie czy gdybym upgradowal
do jej BIOSU ten bios z VXa co zapisalem i pozniej przelozyl bym
kosc biosu z FX do VXa, czy to jest wykonalne? Bo jesli nie to zepsuje
jeszcze druga plyte gl. i bedzie golo i wesolo.

Pozdrawiam i czekam na litosc...

--
Tom Gross
timec_at_ulgo.koti.com.pl