Re: znowu o K6-2

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 00:16:40 MET DST

Macie fajnie chlopaki! Moja plyta MVP3 jest tylko do 100mhz. Chyba ze mozna
zastosowac kombinacje o jakich nie pisza w instrukcji. Tak kiedys udalo mi
sie podkrecic VP3, ktora byla do 233mhz a ja mialem intela i wrzucilem go na
250mhz!!!

W jaki sposob mozna podrecic AGP & PCI nie ruszajac FSB? Piszesz, zeby szyne
ustawic na 112 a AGP na 75 ??? U mnie niestety (jesli dobrze zrozumialem
instrukcje) odpowiednim czestotliwosciom procka przypozadkowana jest
okreslona czestotliwosc AGP & PCI. Np:

CPU - 100Mhz
RAM - 100Mhz
AGP - 66Mhz