Zoltrix 33.6 wew. + Windows 98 = nie chodzi mysz

Autor: JJ (jaxjj_at_friko3.onet.plUSUN_TO)
Data: Mon 10 May 1999 - 14:08:35 MET DST

Witam !

Próbowałem zainstalować wewnętrzny modem Zoltrix 33.6 FMVSP336i
Po włożeniu modemu i uruchomieniu komputera (Windows 98) system wyświetla
komunikat że
nie wykrył podłączonej myszy.
Modem natomiast został poprawnie wykryty i zainstalowany.
Próbowałem na wszystkich com'ach (przestawiałem jumpery w modemie, i
zmieniałem ustawienia Windowsa - i nic, zmieniałem com i sterownik myszy i
też nic -
mysz nie chodzi)
Aha, oprócz tego wkładałem modem do innego złącza - dalej mysz nie chodzi
Oczywiście nie ma konfliktu przerwań

Odpowiedź najlepiej na priv

Pozdrawiam

Jarek