Matrox Millenium G200 - cos nie tak

Autor: accelerati incredibilus (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 14:09:21 MET DST

Od pol roku jestem posiadaczem tej karty i bardza ja sobie chwale, ale
jest jedno "ale": w niektorych grach (lub demkach) 3D pojawiaja mi sie
smieci na ekranie - kolorowe kreski na zlaczach plaszczyzn na ktore sa
nalozone tekstury - tak jakby kawalki grafiki nie stykaly sie idealnie
ze soba. Objawy wystepuja glownie w: Final Reality, Blood 2, Shogo oraz
w demku sciagnietym ze strony Matroxa. Myslalem poczatkowo, ze ta karta
nie obsluguje jakiegos efektu 3D, ale zeby takie cos bylo w demku
napisanym pod ta karte i to ze strony producenta? Moze sie przegrzewa?
Dodam, ze nie jest podkrecana, na pokladzie ma 8MB SDRAM i jest ustawiona
na 2/3 przy FSB=103MHz. Moze ktos wie cos o tym?