Re: Zoltrix 33.6 wew. + Windows 98 = nie chodzi mysz

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_nospam.com)
Data: Mon 10 May 1999 - 14:46:44 MET DST

>Oczywiście nie ma konfliktu przerwań

Niby nie ma...ale tak naprawdę jest :) Problem polega na tym, że większość
systemów dzieli jedną linię przerwania pomiędzy dwa porty szeregowe.
Przeważnie na IRQ 4 chodzi COM 1 i 3, a na IRQ 3 COM 2 i 4. Tak więc
konfiguracja z myszą na COM 1, a modemem na COM 3 nie ma dużysz szans na
stabilną pracę. Ten modem (mam taki sam i eksperymentowałem dosyć długo)
najlepiej pracuje na COM 4 (IRQ 3) (pod warunkiem, że COM 2 masz wolny).