Re: Overclocking Selera 300A...dziala! (chyba bedzie dlugi)

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 09:15:12 MET DST

Nightmare napisał(a) w wiadomości: ...
>WNIOSKI:
>1. Seagate to GOWNO. Kto tanio kupuje ten pozniej zaluje... Z tego co
>wyczytalem przyszlym adeptom overclockingu polece dyski IBM. BTW.: Moze
>przeprowadzimy jakas ankiete ktore dyski chodza dobrze na 83 MHz/112MHz lub
>wyzej

Mam Celerona 300A_at_450 od listopada 1998 z dyskiem Seagate Medalist Pro 6,4
GB
nigdy nie miałem żadnych problrmów z kreceniem selera (płyta Abit BH6)

>3.Rain rzadzi

Ba, on króluje

>4.Dzieki Ci Intelu za PII 450 dla ubogich.

Swoją drogą podkręcony Celeron jest wolniejszy w tradycyjnych testach o 19%
od Pentium III 500
i aż o 93% tańszy

PS
Do wszystkich kręcących którym się nie udało - odpowiedzią na wasze pytania
często nie jest ani płyta ani dysk
ani miejsce produkcji selera ale cienka warstwa silikonu między procem a
radiatorem

Pozdrawiam
ASz asztando_at_bbs.chip.pl