Re: CD-ROM creative infra x36 (z pilotem)

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 09:07:06 MET DST

>Prosze o opinie nt. tego napedu CD. Twardoglowi w sklepach twierdza, ze ma
>kiepska korekcje bledow & do tego jest glosny. Czy to prawda ?

Nie kupuj tego złomu. Miałem i dziękuję bogom że się pozbyłem.
Mój egzemplarz miał orgomne problemy z czytaniem zielonych płyt
oraz płyt wiekszych niż 650 MB
Wiele płyt w ogóle nie czytał
Nie daj się nabrac na pilota i wygląd - ja popełniłem ten błąd i bardzo
żałowałem
Konfliktuje również z każdą nagrywarką
Kup np LG 40

--