Re: Ati Rage Pro Turbo - opinie

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 22:00:09 MET DST

Jak najbradziej, lista funkcji wspieranych sprzetowo jest mniej wiecej
podobna do rivy128/zx jednak ta druga jest szybsza. Na plus wypada jeszcze
to ze riva zajmuja sie gowniane firmy (no moze poza diamondem i creative), a
ATI zawsze CHOLERNIE dba o swoje produkty - napiszesz do nich a przekonasz
sie o co mi chodzi... Jezeli masz DVD ta karta to mus! No chyba ze masz
PII450 wtedy i inne chodza dobrze ;-)
3d-max 2.5(nie wiem jak wczesniejsze) oferuje wsparcie zarowno dla OpenGL
jak i Direct 3D - tak wiec wiekszosc kart produkowanych od okolo 1-1,5 roku
powinno pracowac z nim w porzadku, jak nie zawsze pozostaje tryb
software'owy.
Do kart Xpert dostepne sa sterowniki DirectX jak i biblioteka OpenGL w
wersji ICD.
Podsumowujac wybieralbym jednak na wyzszym poziomie cenowym, tj. pomiedzy
ATI Xpert'99 lub Xpert Rage 128/Magnum/Fury
ewentualnie
Riva TNT/TNT2

Voodoo3 mozesz sobie podarowac...Chyba ze jestes mEGA-giercmanem!