Re: Ati Rage Pro Turbo - opinie

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 20:55:34 MET DST

> Witaj Nightmare!

> [...]

> odpowiedz...

> Dobrze, napisze.

> Ericsson - odpowiedzieli szybko, konkretnie i po co najciekawsze po
> polsku
> ATi - opisane powyzej
> Teac - odpowiedz po czterech dniach, ale rozwiazali moj problem
> PC-Chips ;) - odpowiedzieli w miare szybko i kompetentnie

> Wiem, ze jakas firma mi nie odpisala, ale niestety nie moge sobie
> przypomniec jaka.

Chaintech - zawsze nastepnego dnia , z konkretnym rozwiazaniem.
Grundig - w sobote wieczorem mail do Grundoga w Niemczech , w poniedzialek
faks+na sekretarce wiadomosc od serwisu w Kaliszu.
NAD - po 4 tygodniach przyszla zamowiona dokumentacja w postaci kartki A4 z
przeprosinami ze tak dlugo. Faktem jest , ze prosilem o info na temat
archaicznego sprzetu.

Niemiecka DeTeWe - do tej pory nie mam odpowiedzi.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu