Re: Ati Rage Pro Turbo - opinie

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 11:14:42 MET DST

Lukasz Wasikowski <idaho_at_Leon.mat.uni.torun.pl> wrote in message
> Witaj Nightmare!

Jakis

> [...]
>
> Dobrze, napisze.
>
> Ericsson - odpowiedzieli szybko, konkretnie i po co najciekawsze po polsku
> ATi - opisane powyzej
> Teac - odpowiedz po czterech dniach, ale rozwiazali moj problem
> PC-Chips ;) - odpowiedzieli w miare szybko i kompetentnie
>
> Wiem, ze jakas firma mi nie odpisala, ale niestety nie moge sobie
> przypomniec jaka.

No to miales wiecej szczescia ode mnie, ja mialem pecha z takimi firmami jak
np. STB czy Zoltrix - tym bardziej wiec doceniam ich reakcje. Przy sTB
mialem jeszcze dodatkowo takie nieprzyjemne wrazenie z ich dekoderem ze
goscie wypuszczaja produkt na rynek - przyjdzie glupi to kupi a potem martw
sie kliencie sam, dlatego radze wszystkim dobierac takie firmy ktorych
support dziala dobrze...