Re: ATX? Hm....

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 22:10:10 MET DST

PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> wrote in message

> W większości pożądnych sklepach komputerowych za ok. 40zł
> można nabyć radiator z wentylatorem i miernikiem temperatury
> podłączanej do płyty a czy to będzie płyta na Slot1 czy Socke7
> to nie ma za dużo do rzeczy bo i tak standard jest jeden
> (3 piny: 12V+,GND,Sensor).

No to prosze o konkretny namiar - szukam takiego wentylatora do mojego
Selera 300A.
Obszedlem Poznan wszerz i wzdluz, lacznie z gielda a do Celerona znalazlem
raptem 1!
(slownie: jeden) model, w dodatku jakis, kurwa srebrny gnoj byl - wiec
naprawde nie wiem co o tym myslec. A wiec jeszcze raz bardzo prosze o
namiar - wentylator,duze radiatory i miernik temperatury - wszystko w jednym
zebym nie musial sie znowu meczyc z przyklejaniem termometra...
Z gory dziekuje za odpowiedz.