Re: i to jest kur.. skandal

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 21:52:07 MET DST

On Sat, 01 May 1999 10:16:58 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław
Zagórski) wrote:

>Nawet nie dla lam tylko dla luserów :)

A czy to nie to samo? :-)

>Wyniki tak - ale BARDZO źle jest dobrana waga co ważniejsze a co nie....
>Dla nich ważniejsza jest możliwość naklejenia naklejki od odporności na
>zarysowania czy wyważenie płyty

Wagi sa ostatnia rzecza, na jaka patrze, o ile w ogole na nie zerkam.
Biore pod uwage tylko dane liczbowe z pomiarow.

>Prawda jest taka że trzeba wziąć w łapę i samemu przeliczyć
>
>HINT: W następnym KŚ będzie test programów MAILowych - wygrał OE
>Biorę test w łapę i przeliczam na swoje - co jest najważniejsze (chyba
>bardziej funkcjonalność programu niż pseudo help - on-line )

Mowilem - chlam dla lam :-) IMHO testy oprogramowania to lekkie
nieporozumienie - instalujesz, bawisz sie, podoba sie - zostawiasz, a
nie - to won z dysku! :-)

>No więc po przeliczeniu wyszło
>1.Sylaba
>2.Eudora Pro
>3.PegasusMail
>4.OE

No... zaczynam byc ciekaw tej Sylaby :-) Na razie uzywam Eudory Light,
ale zblizam sie juz do kresu jej mozliwosci. Jesli Sylabka ma
mozliwosc importu obcych mailboxow, to moze...

>(Bat'a nie testowali :)

CHAMY!!! :-)))

>Napisali że ustawienia są niezgodne z netykietą ale zamiast pokazać jak to
>się zmienia to pokazali jak zmienić toolbar...

Bogiem a prawda nie podzielam Twoich obaw o newsy w HTML`u - ktora z
lam czytajacych KS wie o istnieniu list dyskusyjnych i jak sie tam
dostac? :-))

>Krótko mówiąc - może i sposób robienia testów jest OK - ale wyniki trzeba
>analizować SAMEMU - im wychodzą absurdalne rzeczy (zresztą widać że
>preferują M$)

To niestety prawda, ale w moich peanach pochwalnych chodzilo mi
glownie o to, ze przynajmniej jest z czego ulozyc wlasna skale, masz
wszystkie wyniki pomiarow. A sprobuj to zrobic na podstawie testow
CHIPa...

>Ich suma ładnie wygląda na papierze... nijak w życiu...

No i OK, np. laureata testu 15-calowcow: Philipsa 105MB nie kupilbym
za nic. Natomiast moj wybor to CTX 1569SE ze swoim obrazem jak
brzytwa, i g... mnie obchodzi, jakie normy spelnia. Przedzej zepsulbym
oczy przed Philipsem, niz zaczal swiecic :-) od Chuntexa. I znowu: na
podstawie testow z CHIPa nie dowiedzialbym sie nic, poza tym, ze cos
jest cacy, a cos be.

>I niestety niezbyt zgodne z życiem - bo znowu źle dobrane wagi
>punktacji.....

Jak wyzej: ale jest z czego wysnuc wlasne wnioski. Na wagi nie zwracam
uwagi :-)))

>Ja stawiam tak :
>TDK X-Reflex - niebieka
>Verbatim niebieska....

Tez uwazam, ze TeDetKi sa najlepsze. Malo przezroczyste :-))))

>A masz - BUM! ;)
AUAAAAAAAAAAAAAAA! :-)))))))
SRRUUUUUUU! oddaje :-))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--