Re: i to jest kur.. skandal

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 12:16:58 MET DST

Dnia Fri, 30 Apr 1999 08:31:03 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz
Holdowanski) napisał(a):

>zaraz oberwe :-), ale jesli chodzi o testy (zwlaszcza sprzetu), to
Oj tak :)

>Chipa na glowe bije Komputer Swiat. 80% objetosci pisma to chlam dla
>lam, ale testy maja poprowadzone naprawde w porzadku i rzetelnie, nie
Nawet nie dla lam tylko dla luserów :)

>odnosi sie wrazenia jak w Chipie, ze cos jest najlepsze, bo jest
>najlepsze i juz! Czytelne przedstawienie wynikow, jasne okreslenie
Wyniki tak - ale BARDZO źle jest dobrana waga co ważniejsze a co nie....
Dla nich ważniejsza jest możliwość naklejenia naklejki od odporności na
zarysowania czy wyważenie płyty

Prawda jest taka że trzeba wziąć w łapę i samemu przeliczyć

HINT: W następnym KŚ będzie test programów MAILowych - wygrał OE
Biorę test w łapę i przeliczam na swoje - co jest najważniejsze (chyba
bardziej funkcjonalność programu niż pseudo help - on-line )

No więc po przeliczeniu wyszło
1.Sylaba
2.Eudora Pro
3.PegasusMail
4.OE

(Bat'a nie testowali :)

Acha... nie ździwcie się jak za jakiś czas zaleje nas pełno newsów w HTMLu-

Napisali że ustawienia są niezgodne z netykietą ale zamiast pokazać jak to
się zmienia to pokazali jak zmienić toolbar...

Krótko mówiąc - może i sposób robienia testów jest OK - ale wyniki trzeba
analizować SAMEMU - im wychodzą absurdalne rzeczy (zresztą widać że
preferują M$)

Ich suma ładnie wygląda na papierze... nijak w życiu...

>kryteriow (np. test monitorow na promieniowanie), a rownoczesnie
>rzetelne przedstawienie innych danych (wspomniany test monitorow - CTX
>1569SE - pod wzgledem promieniowania w srodku stawki, bezapelacyjnie
>wygrywa z reszta pod wzgledem jakosci obrazu), "zyciowe" tematy - np.
>test CDR`ow - kto poza nimi o tym pomyslal?
I niestety niezbyt zgodne z życiem - bo znowu źle dobrane wagi
punktacji.....

Ja stawiam tak :
TDK X-Reflex - niebieka
Verbatim niebieska....

>Koncze i czekam na ciosy :-))))))))
A masz - BUM! ;)

Jarosław Zagórski             \   _   /           GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl        \_(0)_/        http://planes.koti.com.pl
                           *   o  @  o   *