Re: i to jest kur.. skandal

Autor: Trebor (trebor_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 23:47:42 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> No i OK, np. laureata testu 15-calowcow: Philipsa 105MB nie kupilbym
> za nic. Natomiast moj wybor to CTX 1569SE ze swoim obrazem jak
> brzytwa, i g... mnie obchodzi, jakie normy spelnia. Przedzej zepsulbym
> oczy przed Philipsem, niz zaczal swiecic :-) od Chuntexa. I znowu: na
> podstawie testow z CHIPa nie dowiedzialbym sie nic, poza tym, ze cos
> jest cacy, a cos be.

Tak się składa,że ten CTX też kiedyś wygrał test CHIPa. Przy okazji: w którym
numerze ten Philips jest laureatem , bo jakoś nie widziałem, a go kupiłem.
I nie zamieniłbym go na tego CTXa, bo koleś kupił (zresztą pod wpływem Chipa)
i teraz gdy do mnie przyjdzie z zazdrością patrzy na mój obraz , jak to
ładnie ująłeś "jak brzytwa"

BTW: przymierzałem się do CTX 1569UA Futura, ale ostatecznie zrezygnowałem
z trynitrona.

Robert Pudlik
DS-2 Politechniki Gdańskiej